Tuesday 18 September 2012

Noctem : Performing and Destroying!

NeKroNews

NOCTEM
COUNTRY: SPAIN
GENRE: BLACKENED DEATH METAL


NOCTEM PERFORMING AN DESTROYING!


Noctem Performing and destroying!!! Any wish for next live shows??? We're going to include your favorite songs from Divinity and Oblivion albums!

The clip: http://youtu.be/0Va2FxHjidM


More info on Noctem @ the following links:
OFFICIAL SITE: HTTP://WWW.NOCTEMOFFICIAL.COM
OFFICIAL MYSPACE: HTTP://WWW.MYSPACE.COM/NOCTEMOFFICIAL 
OFFICIAL FACEBOOK: HTTP://WWW.FACEBOOK.COM/NOCTEMOFFICIAL 
OFFICIAL YOUTUBE: HTTP://WWW.YOUTUBE.COM/NOCTEMBAND 
OFFICIAL TWITTER: HTTP://WWW.TWITTER.COM/NOCTEMOFFICIAL 

GENERAL CONTACT: NOCTEMBAND@GMAIL.COM

GENERAL MANAGEMENT & BOOKING WORLDWIDE:
THE FLAMING ARTS AGENCY
INFO@THEFLAMINGARTS.ORG 
HTTP://WWW.THEFLAMINGARTS.EU

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.