Saturday 29 December 2012

NOCTEM -SP- EXO 2012 Top 5 albums and Diesel Review!

NeKroNews

NOCTEM
COUNTRY: SPAIN
GENRE: BLACKENED DEATH METAL



EXO BEST 5 ALBUMS OF 2012 FOR THE BREATHLESS SLEEP!!

Check out Noctem lead guitarist Exo selection of the best 5 albums of 2012 for The Breathless Sleep!

Check it out HERE:
http://www.thebreathlesssleep.com/exo-de-noctem-presenta-su-seleccion-de-albumes-para-2012/




EXO REVIEW FOR DIEZEL HERBERT AMP FOR CLICK AND ROCK WEBSITE!

Review del Diezel Herbert por Noctem's Exo para ClickAndRock!!!
"Recuerdo la primera vez que probé Diezel, hará ya unos 5 años, tuve la oportunidad de distinguir entre distintos modelos como el Einstein, VH4 y Herbert, y la verdad es que si lo que estás buscando es potencia sónica tu elección debe ser clara: Herbert"

Check it out HERE: http://www.clickandrock.com/diezel-herbert-by-exo-noctem/


MORE ABOUT THE BANDS @ LINKS:
OFFICIAL SITE: HTTP://WWW.NOCTEMOFFICIAL.COM
OFFICIAL MYSPACE: HTTP://WWW.MYSPACE.COM/NOCTEMOFFICIAL 
OFFICIAL FACEBOOK: HTTP://WWW.FACEBOOK.COM/NOCTEMOFFICIAL 
OFFICIAL YOUTUBE: HTTP://WWW.YOUTUBE.COM/NOCTEMBAND 
OFFICIAL TWITTER: HTTP://WWW.TWITTER.COM/NOCTEMOFFICIAL 

GENERAL CONTACT: NOCTEMBAND@GMAIL.COM
GENERAL MANAGEMENT & BOOKING WORLDWIDE:
THE FLAMING ARTS AGENCY
INFO@THEFLAMINGARTS.EU  
HTTP://WWW.THEFLAMINGARTS.EU

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.