Thursday 2 May 2013

NOCTEM -SPA- Confirms new Summer Festivals and Studio date!

NeKroNews

NOCTEM
COUNTRY: SPAIN
GENRE: BLACKENED DEATH METAL



NOCTEM CONFIRMS NEW SUMMER FESTIVALS AND STUDIO DATE!
[04.04.2013]

Iberian extreme metal titans
Noctem recently confirmed new summer festivals: Asaco Metal Fest II and Resurrection Fest 2013 (with Slayer, As I Lay Dying, Trivium, Lamb of God etc.) The band will be also performing in Leyendas del Rock 2013, sharing stage with Belphegor, Venom, Testament, Kreator, Doro plus more!
Noctem will, enter studio to record their third album of studio in July 2013.





OFFICIAL SITE: HTTP://WWW.NOCTEMOFFICIAL.COM
OFFICIAL MYSPACE: HTTP://WWW.MYSPACE.COM/NOCTEMOFFICIAL 
OFFICIAL FACEBOOK: HTTP://WWW.FACEBOOK.COM/NOCTEMOFFICIAL 
OFFICIAL YOUTUBE: HTTP://WWW.YOUTUBE.COM/NOCTEMBAND 
OFFICIAL TWITTER: HTTP://WWW.TWITTER.COM/NOCTEMOFFICIAL 

GENERAL CONTACT: NOCTEMBAND@GMAIL.COM
GENERAL MANAGEMENT & BOOKING WORLDWIDE:
THE FLAMING ARTS AGENCY
INFO@THEFLAMINGARTS.EU 
HTTP://WWW.THEFLAMINGARTS.EU

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.