Tuesday 23 December 2014

NOCTEM - Eidolon VideoClip on Top videos of 2014 + Article on The Huffington Post

NeKroNews

NOCTEM
COUNTRY: SPAIN
GENRE: BLACKENED DEATH METAL



"EIDOLON" IN THE TOP 70 OF THE BEST METAL VIDEOS IN 2014 BY HEADBANGERS LATINOAMERICA!
[2014.12.22]

Noctem's video clip "Eidolon" from Spanish Blackened Death Metal warriors has hit position 5 on Headbangers LatinoAmerica about the 70 Best Metal videos in 2014!
Check the article here: http://www.headbangerslatinoamerica.com/noticias/diciembre2014/TOP70VIDEOS2014-PARTE6.html

Check out "Eidolon" clip here: https://www.youtube.com/watch?v=1ErcLIZj5K8




NOCTEM IN THE COVER OF THE HUFFINGTON POST IN SPAIN!
[2014.12.18]

Noctem Iberian Death Black Metal masters can be found in a article that has been published on The Huffington Post in Spain (in the cover)
Read the article below:
http://www.huffingtonpost.es/raul-fernandez-jodar/we-are-noctem-from-spain_b_6338756.html?utm_hp_ref=spain



More info about the band at the following Links:
OFFICIAL SITE: HTTP://WWW.NOCTEMOFFICIAL.COM
OFFICIAL FACEBOOK: HTTP://WWW.FACEBOOK.COM/NOCTEMOFFICIAL 
OFFICIAL YOUTUBE: HTTP://WWW.YOUTUBE.COM/NOCTEMBAND 
OFFICIAL TWITTER: HTTP://WWW.TWITTER.COM/NOCTEMOFFICIAL 
OFFICIAL MYSPACE: HTTP://WWW.MYSPACE.COM/NOCTEMOFFICIAL 

GENERAL CONTACT: NOCTEMBAND@GMAIL.COM
GENERAL MANAGEMENT & BOOKING WORLDWIDE:
THE FLAMING ARTS AGENCY
INFO@THEFLAMINGARTS.ORG 
HTTP://WWW.THEFLAMINGARTS.EU

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.