Saturday 5 November 2016

NOCTEM - On Spanish Tour with Negura Bunget + Antagonist Zero and Ossific.

NOCTEM
COUNTRY: SPAIN
GENRE: BLACKENED DEATH METAL



SPANISH TOUR WITH NEGURA BUNGET STARTS TODAY !
[2016.10.27]

Spain's blackened death metallers NOCTEM who have released their 4th studio album "Haeresis" have started today their Spanish tour with Transylvanian black metal legends Negura Bunget, Finnish Catatonic Metallers Antagonist Zero and the Canadian Black Metal band Ossific. This is the special 20th Anniversary celebration Tour of Negura Bunget!

NEGURA BUNGET (ROM) + NOCTEM (SPA) + ANTAGONIST ZERO (FIN) + OSSIFIC (CAN)
SPANISH TOUR 2016

27.10 - Salamanca - Nave Bunker
28.10 - Madrid - Sala Silikona
29.10 - Zaragoza - C.C. Valdefierro
30.10 - Barcelona - Sala Monasterio


NOCTEM "Through The Black Temples of Disaster" audio clip from the new album "Haeresis": https://youtu.be/wOKlj5VFp40




More info about NOCTEM band at the following Links:
OFFICIAL SITE: HTTP://WWW.NOCTEMOFFICIAL.COM
OFFICIAL FACEBOOK: HTTP://WWW.FACEBOOK.COM/NOCTEMOFFICIAL 
OFFICIAL YOUTUBE: HTTP://WWW.YOUTUBE.COM/NOCTEMBAND 
OFFICIAL INSTAGRAM:
HTTP://WWW.INSTAGRAM.COM/NOCTEMOFFICIAL
OFFICIAL TWITTER: HTTP://WWW.TWITTER.COM/NOCTEMOFFICIAL 

GENERAL CONTACT: NOCTEMBAND@GMAIL.COM
GENERAL MANAGEMENT & BOOKING WORLDWIDE:
THE FLAMING ARTS AGENCY
INFO@THEFLAMINGARTS.ORG 
HTTP://WWW.THEFLAMINGARTS.EU

NeKroNews

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.