Friday 1 September 2017

NOCTEM - Finish Russian Headlining Tour!

NOCTEM
COUNTRY: SPAIN
GENRE: BLACKENED DEATH METAL



NOCTEM FINISH HEADLINING TOUR IN RUSSIA!
[2017.08.28]

Spain's blackened death metallers NOCTEM have just finished their first tour as headlining act in Russia during the month of August!
The band comments: "End of this awesome tour with awesome people. Thanks to Blackened Life, bands FROM HELL, Fimbulvinter & MartYriuM and all the audience. We'll be back!"



"HAERESIS RUSSIAN ASSAULT 2017"
18.08 - TVER
- "Sobaka Mille"
19.08 - ZELENOGRAD
- "Rebel"
20.08 - KALUGA
- "Garage"
21.08 - YELETS
- "Antimateria"
22.08 - VORONEZH
- "Station Mir"
23.08 - ROSTOV-ON-DON
- "Podzemka"
24.08 - LIPETSK
- "Centre"
25.08 - MOSCOW
- "Rock House" MOSCOW BLACK METAL CONVENTION
26.08 - TULA -
"Dolina X" BLACKENED LIFE FEST
27.08 - SAINT -PETERSBURG -
"Opera club" HERETIC FEST IV

Check out some live footage from NOCTEM live performance at Heretic Fest IV
[ 27/08/2017, Saint-Petersburg (Russia)]:

https://www.youtube.com/watch?v=SMMp_igOLhQ&t=209s
 



More info about NOCTEM band at the following Links:
OFFICIAL SITE: HTTP://WWW.NOCTEMOFFICIAL.COM
OFFICIAL FACEBOOK: HTTP://WWW.FACEBOOK.COM/NOCTEMOFFICIAL 
OFFICIAL YOUTUBE: HTTP://WWW.YOUTUBE.COM/NOCTEMBAND 
OFFICIAL INSTAGRAM:
HTTP://WWW.INSTAGRAM.COM/NOCTEMOFFICIAL
OFFICIAL TWITTER: HTTP://WWW.TWITTER.COM/NOCTEMOFFICIAL 

GENERAL CONTACT: NOCTEMBAND@GMAIL.COM
GENERAL MANAGEMENT & BOOKING WORLDWIDE:
THE FLAMING ARTS AGENCY
INFO@THEFLAMINGARTS.ORG 
HTTP://WWW.THEFLAMINGARTS.EU

NeKroNews

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.